40 jarig jubileum Almeerse Tafeltennis Club

Beste leden / oud-leden, ouders en verzorgers,

Het is alweer 40 jaar geleden dat de Almeerse Tafeltennis Club is opgericht. Dit heugelijke feit willen wij uiteraard niet ongemerkt voorbij laten gaan.

Graag nodigen wij jullie uit om dit samen met ons te vieren.

Zaterdag 7 september 2019 organiseren wij een fantastische feestdag voor jong en oud. We starten in de middag van 14:00 uur tot 17:00 uur. Hier kunnen jullie dan actief kennismaken met de snelste balsport ter wereld. Dit wordt verzorgd door M.J. Clinics.

Vanaf 20:00 uur tot 00:30 uur zijn jullie wederom van harte welkom, maar nu voor een gezellige feestavond inclusief loterij. Wij zorgen voor de muziek en een hapje!

Bij binnenkomst ontvangen jullie een gratis welkomstdrankje, om te proosten op ons 40 jarig bestaan.

Noteer zaterdag 7 september 2019 alvast in jullie agenda. Het belooft een gezellige dag te worden en wij hopen dan ook dat jullie dit jubileum met ons willen komen vieren. En neem gerust iemand mee.

Met vriendelijke groet,

De Almeerse Tafeltennis Club