Ook bij tafeltennis en ATC is er de mogelijkheid om competitie te spelen.

Competitie speel je in een team van drie personen. (Vaak bestaat een team uit vier personen, drie plus een reserve persoon). In een competitie speel je in totaal met je team 10 wedstrijden, gespreid over drie maanden. Hiervan worden er 5 wedstrijden thuis bij ATC gespeeld en 5 wedstrijden bij een andere vereniging.

Iedere speler speelt per wedstrijd drie sets in het enkelspel en er wordt 1 set in het dubbelspel gespeeld, de ‘tiende’ partij.

Er wordt gespeeld in de regio Utrecht. De competitie wordt gecoördineerd door de wedstrijdsecretaris. Je kunt je bij hem aanmelden.

Onze teams

We spelen het tweede seizoen van 2017 met 7 teams. Hiervan spelen 5 teams regulier competitie en 2 teams duo competitie. Hieronder staan de indelingen per team.